پیرامون من

پیرامون من

خیال در همه عالم برفت و بازآمد که از حضور تو خوشتر نیافت جایی را
پیرامون من

پیرامون من

خیال در همه عالم برفت و بازآمد که از حضور تو خوشتر نیافت جایی را

کاروانسرای مخروبه نطنز

 اردیبهشت امسال به همراه دونفر از عزیزانم راهی اسپهان شهر زیبا شدم، برای رفع و رجوع کاری و هم برای اجرای مرحله ی نخست یک پروژه معماری نیاز به عکاسی از بناهای قدیمی بود. سپس به کاشان رفتیم تا از بناهای تاریخیه آنجا هم عکس بگیریم. عکسهای پایین حاصل همین سفراست که با دوربینی نیمه حرفه ای با برند کانن گرفته شده.

این کاروانسرا بین شهرهاس نطنز و کاشان قرار دارد و من از نمای آن خوشم آمد و ایستادیم و من شروع به عکاسی کردم.














نظرات 10 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 11:48

سلام استاد تبریک برای یکی دیگه از هنراتون عالی بود

زنده باشی بزرگوار و ممنونم که اومدی

مهسا پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 12:04

استاد از تاریخچه ش اطلاع دارین؟

نه متاسفانه، فقط می دونم از کاورانسراهای امن زمان ایر کبیر فقید است. همین!

ش. ت پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 14:46

اون کنتراست نور و تاریکی اش منو کشته
آسمون آبی و ابرای سفید پنبه ای
بیاد ادم میاره که هنوز میشه به پاکیها معتقد بود :)
دست گلتون درد نکنه استاد

اختیار دارین
ممنونم که سر زدین

جبمسع جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 22:52

وه وه وه وه وه وه وه وه
به به به به به به به به به به به
آیکون غشمردگی :)
خیییلی خوشششمززززه ان عکسا.
دس مریزاد
ماچ
ایول

مسعود تو می دونی من چه قده دوست دارم؟!!
چشات زیباییها رو خوببببب می بینه نازنین پسر

مهشید رجایی شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 15:53 http://www.moment-light-smily.blogfa.com

زیباست جناب ایوبی
بعضی جاها نیاز به ادیت بوده ... اما در کل خوبست

موفق باشید

خانم رجایی ارادت
بنده رو به آماتوریم ببخشین کاشکی می گفتی کجاها که تکرار نشه اشتباهام!
به هر حال ممنونم که سر زدین

راحیل جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 05:01

پر از آرامش و تنهایی و سکوت .......

دقیقن به من هم همین حس القا شد
ممنونم راحیل جان

شاگرد تنبلتون دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 12:18

کامنت راحیل خانم منو یاد این انداخت که این کاروانسرای کهنه روزگاری حتما برو بیا و سر و صدای زیادی داشته ...درست عین ما ادما که تا وقتی جوونیم همش میدوییم و پرتحرک... یه وقتی بخودمون میایم که بچه هامون بزرگ شدن و مارو تقریبا تنها گذاشتن ...تقصیری هم ندارن ...اونام باید مثل دوران جوونی ما بدون ... واین دور و تسلسل ادامه دارد و ادامه دارد و ادامه دارد...

تمثیل فانتزیه زیبایی بود بزرگوار ممنونم

سولماز چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 22:22 http://razeman.blogsky.com

عکسها فوق العاده ن ... خصوصا آخری !

درودها...
چه جالب! اتفاقا پریروز با دخترم برای عکسبرداری به یکی از ارگ های قدیمی(شما بخونین قلعه های قدیمی!) نزدیک پیشوا رفتیم. به نام قلعه ی امیرآباد! تقریبا" شبیه ارگ کریمخانی ست منتها مثل همین کاروانسرا در اثر عدم رسیدگی و... مخروبه شده. پرواز سبزقباها بر فراز اون مخروبه خیلی زیبا بود.... وقتی پامون رو گذاشتیم اونجا انگار پرده هایی از جلوی چشمم برداشته شدن و در هر کدوم از اتاقک ها عده ای رو می دیدم... انگار های و هوی مردان و زنان از دل تاریخ به گوشم می رسید... مرکز قلعه بناهای محکم نری وجود داشت و گرچه اون ها هم خراب شده بودن اما به نظر می رسید باید محل اسکان افراد بزرگ اونجا باشه... بعضی از اتاق های سمت چپ قلعه هم سقفی سیاه و تقریبا" دوده آلود داشتن. به نظرم محل طبخ غذا بوده. چه کودکانی که روی این خاک ها دویدند و بزرگ شدند و رفتند... رفتند جایی که حتی خاطره ای هم ازشون باقی نمونده... روزی شهرهای ما و خود ما هم به همین تاریخ خواهیم پیوست... به همین گمنامی
همین حس رو همسرم و دخترم هم داشتن.
واقعا" چه تاریخی در خشت خشت این مخروبه ها پنهان شده!

پ ن : پیشنهاد می کنم -چنانچه نرفته اید- یک سری به قصر بهرام که در کویر ورامین هست بزنین!
ارادتمند

سلام الاهه خانم

بله دقیقن آدم با پا گذاشتن به همچین جاهایی یه حس خاصی بر پایه چیزی که گفتید را تجربه می کند
چه انسانها که بوده اند و دیگر نیستند و انگار که هیچ نبوده اند
ای بس که نباشیم و فلک خاهد بود

قصر بهرام رو نشنیده بودم حتمن می رم سر می زنم
بزرگوارید شما خانم تاجیک زاده

دل آرام پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 01:31 http://delaram.mihanblog.com

سایت به چه حقی و با اجازه کی از اینجا عکس حذف زده ؟
البته دیشب خواستم اینو بنویسم..
گفتم شاید صاحب وبلاگ خودشون حذف کردن...
چرا اینها بدون اجازه به حریم افراد قدم میذارند...

نه سایت حذف نکرده یعنی کار بلاگ اسکای نیست
احتمال زیاد سروری که من عکس رو روش آپ کردم دچار اختلال شده و نشانی عکس حذف شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد