پیرامون من

پیرامون من

خیال در همه عالم برفت و بازآمد که از حضور تو خوشتر نیافت جایی را
پیرامون من

پیرامون من

خیال در همه عالم برفت و بازآمد که از حضور تو خوشتر نیافت جایی را

مچاله گوشه ی فراموشخانه(داستان کوتاه)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

شب و رویای نور(داستان کوتاه)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

َتَرَنگ


از کودکی به موسیقی عشق ورزیده ام و نوجوانیم با آموختن آن شروع شد تا جایی که موسیقی تمام جوانی و گستره ی زندگیم را دربرگرفت.

بهترین لحظاتم را با دوستان و آشنایان صرف گوش فرا دادن و گاهی نواختن ساز کرده ام

این اواخر فکری در من متولّد شد آن را با دوستان در میان گذاشتم و مورد استقبال قرار گرفت.

آن فکر گشایش یک وبلاگ به منظور عرضه ی آثار و قطعات موسیقایی بود که به آنها گوش می دهم و مورد توجّه دیگران نیز قرار می گیرد.

لذا وبلاگ تَرَنگ را افتتاح کردم تا در خدمت شما و دیگر عزیزان علاقمند موسیقی باشم امیدوارم که در این راه همراهیم کنید.



http://tarang.blogsky.com/