پیرامون من

پیرامون من

خیال در همه عالم برفت و بازآمد که از حضور تو خوشتر نیافت جایی را
پیرامون من

پیرامون من

خیال در همه عالم برفت و بازآمد که از حضور تو خوشتر نیافت جایی را

هیچ...عشق

گفت: من هیچ نیستم

پاسخ شنید: هیچ شدی، اول راه است که هیچ پنج نقطه دارد

عبرت شو که هیچِ بی نقطه شوی، آنگاه است که پیموده‌ای فنا را




پ.ن:

دست‌نیافتنی‌ها تا ابد دوست‌داشتنی می‌مانند؛ برای همین عشق نشدم 

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد جمعه 13 فروردین 1400 ساعت 18:16 http://Aaghol.blogsky.com

خام بُدم پخته شدم سوختم
سوخته را اثری نیست
حس خوبیه که هنوز وبلاگهایی بروز میشوند

برای وبلاگ نویس‌های قدیمی خیلی حس خوبیه

دل سوختگان یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 12:13 https://parvazabde2000.blogsky.com/

من غلام قمرم غیر قمر هیچ مگو
پیش من جز سخی شمع و شکر هیچ مگو

سخن رنج مگو جز سخن گنج مگو
ور از این بی‌خبری رنج مبر هیچ مگو

دوش دیوانه شدم عشق مرا دید و بگفت
آمدم نعره مزن جامه مدر هیچ مگو

گفتم ای عشق من از چیز دگر می‌ترسم
گفت آن چیز دگر نیست دگر هیچ مگو

ممنونم دوست دیرینه‌ی من

سید محسن دوشنبه 14 شهریور 1401 ساعت 20:58

اگر دنیا را طبق ذهنیت خود گمان کنیم کار بسیار نادرستی انجام داده ایم دنیا مکان اسرار آمیزی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد