پیرامون من

پیرامون من

خیال در همه عالم برفت و بازآمد که از حضور تو خوشتر نیافت جایی را
پیرامون من

پیرامون من

خیال در همه عالم برفت و بازآمد که از حضور تو خوشتر نیافت جایی را

اوّلین الکلاسیکو در سال 2012

می خاستم درباره اولین الکلاسیکو در سال 2012 توضیحات فنی بنویسم کلّی هم در طول نیمه اوّل اطلاعات نوشتم و نت برداری کردم امّا بازی بد رئال در نیمه دوم تمام انرژی من رو برای نوشتن یک مقاله مفّصل گرفت. 

باخت دیشب به دو دلیل پیش آمد، یکی اشتباه تاکتیکی و دیگری بار روانی منفی بازیکنان رئال نسبت به باخت در برابر بارسلون در چند بازی اخیر.  

حالا هر دوتیم پس از دویست و چهل و هشت بازی در تعداد بردها بر روی عدد هشتادو شش با همدیگر برابر هستند. 

من هیچ امیدی ندارم که هفته آینده رئال بتواند جبران شکست کند،تنها به باخت با یک گل می اندیشم. 

رئال نیاز به یک بازیگردان بسیار لایق در میانه میدان و یک گلزن تمام عیار در نوک خط حمله دارد،گلزنی که مانند رائول و نیستلروی در سالهای نه چندان دور راه گلزنی به بارسا را بلد باشد.نظر من به شخصه این است که رونالدو اصلن نمی تواند ستاره ی شماره یک الکلاسیکو برای رئال باشد واین را در چند بازی اخیر خود در برابر بارسا نشان داده(او را با مسی در برابر رئال مقایسه کنید). 

نکته ی دیگر اینکه خریدهای اول فصل مورینیو اصلن راضی کننده نبود. این خریدها تا کنون عملن در بازیهای حساس هیچ کمکی به تیم نکرده ضمن اینکه نیمکت نشینیهای کاکا باعث شده وی از قواره های بازیکن تاثیر گذار خارج شود. 

اگر اینگونه ادامه داشته باشد رئال لالیگا را هم از دست خاهد داد.

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 23:16

ببین پاپی میخامت
میفهمی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میخامت
لامصصب

مخلص
جب

ارادتمندم آقا جبرییل گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد