پیرامون من

پیرامون من

خیال در همه عالم برفت و بازآمد که از حضور تو خوشتر نیافت جایی را
پیرامون من

پیرامون من

خیال در همه عالم برفت و بازآمد که از حضور تو خوشتر نیافت جایی را

تو همیشه شماره یک منی

شاید اگه چند سال پیش بود از مرگ ناصر خان اینقدر دلگیر نمی شدم.چون اون موقع اولویتهام برای اینکه یه فوتبالیست رو به تمام معنا دوست داشته باشو فرق می کرد! اما تو این چند ساله ی اخیر دیدگاههام پخته تر شده و اون ادم معروفی رو دوست دارم که نه فرصت طلب باشه نه از محبوبیتش بخاد کیسه بسازه و نه در برابر شرایط فرهنگی و معیشتی جامعه بی تفاوت باشه ناصر خان حجازی هیچکدوم از اینا نبود حیف که دیر شناختمش 

او دیروز بر اثر سرطان ریه و پس از یک سال و نیم مبارزه با کنسر از بین ما رفت!! 

نه نرفت!نرفت او همیشه در قلبهای ما زندس مردی که با بهترین دروازه بانیاش خوشحالی رو برای ما هدیه اورد و هیچ وقت در برابر بی عدالتیها سکوت نکرد 

او همیشه در یاد من و در قلب من زنده هست ناصر خان تو همیشه شماره یک منی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد