پیرامون من

پیرامون من

خیال در همه عالم برفت و بازآمد که از حضور تو خوشتر نیافت جایی را
پیرامون من

پیرامون من

خیال در همه عالم برفت و بازآمد که از حضور تو خوشتر نیافت جایی را

ندال نب هماسا

میگن نزدیک به یک سال تحت نظر داشتنش رصدش کرده بودن بعد یهو یکشنبه شب ۴۰ نفر رو می فرستن تو خاک یه کشور ثالث اونم تو منطقه ی عیون نشین که بگیرنش بعد تو درگیری بهش شلیک کردن مرده بعدشم جسدشو هیچ کشوری حتا عربستان نپذیرفته به همین خاطر انداختنش تو دریا. 

این همه ی داستان سربسته ی ترور اسامه بن لادن بود که از دیروز همه جا گفتن خب حالا چنتا پرسش دارم 

۱-اقا این تو اون قصری که زندگی می کرده اونم تو اون منطقه ی کویته که عیون نشینه یعنی کدوم مغز عاقلی می پذیرفته که سرویس اطلاعاتیه پاکستان ندونه کی تو این خونه هست(این ۱) 

۲-اگه می دونستن(که می دونستن) چرا تا حالا به امریکاییها نگفتن اگه گفتن(که گفتن) چرا از اون موقع تا حالا تازه امریکاییها رفتن سراغش 

۳-حالا رفتی بکیریش چرا کشتیش؟ حالا جهنم کشتیش چرا انداختیش تو اب(مگه گربه کشتی؟) انداختی تو اب چرا فیلم برداری نکردی از جسد(مثل صدام فلان فلان شده) بعدشم وجدانن مارو چی فرض کردی که عکس فتو شاپیه جسد بن لادن رو پست کردی برای اینترنت هان؟ 

دیشب داشت اخرین تصاویر ضبط شده موجود از بن لادن رو نشون میداد به جون خودم ۹۳٪ ریشاش سفید شده بود ولی عکس جسدش بر عکس ۹۳٪ ریشاش سفید نشده بود(البت امکان هم داره به خاطر درد ناشی از تیر ادم ییهو ریشاش سیاه بشه) 

به هر حال ما اینارو گفتیم که نگین نفهمیدیم و خدایی نکرده بگین خ ر ن نفهمن 

   

نظرات 1 + ارسال نظر
شاگرد تنبلتون پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 04:23

واقعا چی فکر میکنن؟
البته نقش بمباران خبری، روو اذهان مردم رو نمیشه نادیده گرفت ... دقتتون در میزان سپیدی ریش اش قابل ستایش است استاد

بمباران خبری....اخباری که تنها چند خبر گزاری بزرگ جهان در انحصار دارند و کمتر کسی می داند که در پشت پرده ُآنها به کجا وصلند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد