پیرامون من

پیرامون من

خیال در همه عالم برفت و بازآمد که از حضور تو خوشتر نیافت جایی را
پیرامون من

پیرامون من

خیال در همه عالم برفت و بازآمد که از حضور تو خوشتر نیافت جایی را

نشانه های سازگاری

یه مطلب خوندم درباره افرادی که با محیط و کار گروهی سازگار هستند ۴ نشونه برای این افراد نوشته بود می خام بنویسمشون که همیشه جلوی چشمم باشه 

۱-اموزش پذیر هستند:یعنی نسبت به اموختن از دیگران تکبر ندارند. مثل نود درصد ایرانیها که هر چی بهشون می گی میگن می دونستیم حالا اصلن روحشونم خبر نداشته ها ولی چون می ترسن انگه نادونی بهشون زده بشه نمی خان مثل یه ادم اموزش پذیر برخورد کنن 

۲-از نظر عاطفی احساس امنیت می کنند:افرادی که از لحاظ عاطفی احساس امنیت نمی کنندتقریبن همه چیز را به صورت یک چالش و یا یک تهدید می بینند اما افراد امن از لحاظ عاطفی با تغییر دچار عصبیت نمی شوند بلکه با هر تغییر به دنبال اموختن مسوولیتهای جدید خود هستند 

۳-خلاق هستند:هر کس به فکر عملی کردن راههای عاقلانه و جدیدی که  به نظرش می رسه باشه انسان خلاقیه این افراد در مواجهه با پی گیری راههای تازه نمی ترسند و با هوش عمل می کنند 

۴-به فکر خدمت کردن هستند:کسی که برای دیگران کاری را انجام نمی دهد در واقع برای خودش هم کاری نمی کند به این معنی که ما به غیر از فرد گرایی و فقط به فکر خود بودن چه در کار و چه در جامعه باید اهداف دیگری هم مبنی بر کمک به دیگران داشته باشیم 

نظرات 1 + ارسال نظر
شاگرد تنبلتون پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 04:31

فکر میکنم میتونین رو من حساب کنین
چون از اینکه بگم چیزی رو بلد نیستم واهمه ای ندارم و بقیه موارد هم اکی هست

شما که در زندگی مشترک هم نشون دادی که در اوج سازگاری هستی
هیچ مشکلی نیست از بابت شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد