پیرامون من

پیرامون من

خیال در همه عالم برفت و بازآمد که از حضور تو خوشتر نیافت جایی را
پیرامون من

پیرامون من

خیال در همه عالم برفت و بازآمد که از حضور تو خوشتر نیافت جایی را

پاییز و یک وداع

...

                                   گفتم که ناگزیرم از این رفتن و شدن

                                   خندید و گفت: بسته به جانم سلامتت

                                   وندر پی خموشی آن لحظه های سرد

                                   دیدم که اشک گونه ی او را ترآب کرد

                                   او پاک کرد با سرانگشت ترآب را

                                   لختی بماند و بر من غمگین خطاب کرد

                                   هر جا روی سفرت بی خطر ولی

                                   گر باز جان و دلت طلب مهر یار کرد

                                   بازآی چونکه مهر تو از دل نمی رود

                                   این آتشیست که عشق بر دل من تیار کرد

                                                                                             91/7/19

                                                                                              بعد از ظهر دفتر انتشارات 

                     

نظرات 12 + ارسال نظر
حیقوق پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 10:20

گشنگ بود. تکرار شود. گافیه و عروضش تنظیم شود. نگی شعر نو هست که من میدونم و تو.

مخلص

حیقوق جان باور کن که اصلن دنبال گفتن شعر و حتا شعر کلاسیک نبودم
این خود به خود اومد و منم بدون هیچ حکّ و اصلاحی گذاشتمش
از حسن نیتت ممنونم
مخلص

گوپالاگوس پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 10:30

تر آب چیه ؟

خشک آب هم داریم مگه ؟ :D

در کرد ها دو نوع ترخینه صرف میشود:

ترخینه خس
ترخینه ترآو.

مخلوص

شوما دیگت نفرمودین
دیدم که اشک گونه ی او را ترآب کرد این واژه معنیش در جمله درست هست نه به خودیه خود
اشک گونه ی او را خیس از آب کرد

شاگرد تنبلتون پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 11:05

سلام استـــــــــــــــاد نازنین ما ...این چیه ؟

میخوایی مارو از غمباد بکشین؟ اصّنم قبول نیس ... بعدشم اون اتیش تیار کن و معرکه بپا کنو بمن نشونش بدین

چه تاریخ روندی هم داره لامصّب منم به اعداد حسّاس کلمات که دیگه هیچّی

شما خیلی گلی بزرگوار
چرا غمباد؟
آره تاریخشم رونده شومام که حسسسسسّاس

هرکولیوس پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 11:14

سخنی خوش عماد کاتب راست
که بباید نوشت با خط زر
گفت دیدم که در جهان هر کس
سخنی گرد کرد در دفتر
گر چه هنگام طرح و تدوینش
بر تتبع فزود و کرد هنر
چون زمانی گذشت و باز بخواند
اندر آن یافت نقص های دگر
کای دریغ این چنین نبایستی
گر چنان بود، بود از این بهتر
می توانستم ار کنم پس و پیش
آن سخن را، دگر نداشت ضرر
ور فلان حرف گفته بودم نیز
در حلاوت فزون شدی ز شکر
یا اگر آن سخن نداشت، نداشت
دلم امروز رنج بوک و مگر
وین حکایت برای مرد فهیم
بهتر است از خزانه های گهر
عبرت است این و پند و معرفت است
تا بدانی که چیست حال بشر


هرکول جان ممنون
من دنبال شعر گفتن نیستم نازنین اینم فقط یه بیان حال بود که خودش اومد و مهمون شد ومنم هییییییییچ دست بهش نزدم که حک و اصلاحش کنم همینجوری گذاشتمش اینجا...
دم شما هم گرم

ماهی آزاد پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 12:55

خیلی زیبا بود. ملموس و سرشار از احساسات انسانی. پاینده عاشق باشید. @};-

ممنونم ماهی بانو

مجیفتاییل پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 13:41

حسن نیت چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :D کوکش کن ..... دهههههههههه :D





مخلوص
احساسات پاکت تو حلق بعضیا . یه بوسم بده به عمو.

قربونت برم که اسمت ترکیب سه تا اسمه مجیفتاییل جان
ناکوکم داداش نمیشه نمی خام دستش بزنم میخام هر وخ می بینمش حس اون روز و اون ساعت بهم دست بده حکّ و اصلاح کنم دیگه نمیشه گلم

ته تغاری بروجردی پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 19:31

با خواندنش دل من نیز بگرفت که این روزها دلتنگم و دیده پر آب...

شاد باشید جناب...

خدا کنه که دیده ی پر اب برای تو پر از امید و شوق بشه، ته تغاری نشانی ایمیل بگذار

[ بدون نام ] جمعه 21 مهر 1391 ساعت 08:18

خیلی زیبا بود.......مخصوصا این تیکه اش "وندر پی خموشی آن لحظه های سرد"
موفق باشی و راهت رو ادامه بدی من خیلی دوست داشتم شاعر و نویسنده بشم.....یه مدت مینوشتم ولی وقتی کسی اهمیت نده و واسش جالب نباشه ترجیح میدی همش رو واسه خودت نگه داری

ممنونم
ولی نوشتن خودش انگیزه ی خودشه نازنین به هر حال نا امید نشو ادامه بده

neo جمعه 21 مهر 1391 ساعت 08:18 http://cruel-life.blogsky.com/

یادم رفت اسمم رو بنویسم نئو هستم

نئوی خوب آخرین مطلبت رو خیلی پسندیدم

راحیل یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 13:55 http://mandodehh.blogfa.com

بسیار عالی و دلنشین ....
هر چند که غم دارد اما غمی زیباست ....


این آتشیست که عشق بر دل من تیار کرد

ممنونم راحیل جان
بدون هیچ حک و اصلاحی نوشتمش
خوشحالم که خوشتون اومد

ته تغاری بروجردی یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 14:33

اینم برای چندمین بار ایمیلم رو براتون نوشتم به خدا هر روز کلی نامه برام میاد و کلی هم میفرستم اینور اونور ... نمیدونم شما چرا نمیتونید برام بفرستید میترسم دفعه دیگه مجبور شم پاشم حضوری بیام خدمتتون

خدمت از ماست فرستادم

آزیتا شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 15:25

از دست دادن
خیلی بیشتر از نداشتن
غمگین میکند آدم را ...

مرا دریاب، قطره قطره از دست می روم

ممنونم که خاندید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد