پیرامون من

پیرامون من

خیال در همه عالم برفت و بازآمد که از حضور تو خوشتر نیافت جایی را
پیرامون من

پیرامون من

خیال در همه عالم برفت و بازآمد که از حضور تو خوشتر نیافت جایی را

فردا تو می آیی!

هر چقدر هم که جهان ساز مخالف بزند وقتی که می رسی شیدای حضورت می شوم و امید در دلم می کاری هر چند که این زمان درّ نایابی است امید در دل و جانم. بودنت هیچ کاری اگر نکند همین که هستی مرا در سر، خوشی و در دل آرامشی. ای مهمان هر ساله ی من بانوی آب و آینه، اردیبهشت رویایی، خوش آمدی، سخت منتظرت بودم. مثل هر سال سرشارم کن از آنچه دوست می دارم ای مایه ی امید و انگیزه و آینده...


امشب دلم می خاد تا فردا می بنوشم من

زیباترینِ جامه هایم را بپوشم من

با شوق بی حد باغچه هامون رو صفا دادم

امشب تا می شد گل توی گلدونها جا دادم

بعد از گسستن ها آن دل شکستن ها

فردا تو می آیی فردا تو‌ می آیی


پاراگراف های پایانی:

می خاستم برای این پست نقد و نظری در مورد داستان بلند«مدار صفر در جه» ی  زنده یاد احمد محمود را بگذارم، برای صاحب نظری خاندمش گفت: سیاسی نوشته ای برایت مشکل ایجاد می کند تو که ریشت پیش ارشاد گیر است. عمومیش نکن.! این بود که از آن به این رسیدم.


یک آن هم به آن مادری بیاندیشیم که یک شبه، سیل هم خانه مانش را برد هم کودک چهار ساله اش را


ترانه ی پایانی از «استاد جهانبخش پازوکی » است.

نظرات 11 + ارسال نظر
نسترن سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 16:30

آمدن ماه اردی بهشت را تبریک می گویم
شاد باشید و سلامت
با آرزوی بهترین ها برای شما

ممنونم نسترن خانم
لطف دارید

مریم سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 22:05 http://blueskyi.blogfa.com/http://

سلام آقا محمد رضا ، اردیبهشت برای مـــن انفجــــــار قشنگی هاست ...

امشب

دریاها سیاه‌اند

باد زمزمه‌گر سیاه است

پرنده و گیلاس‌ها سیاه‌اند

دل من روشن است

تو خواهی آمد

شمس لنگرودی

سلام مریم خانم
چه تعبیر قشنگی... انفجار قشنگی ها!
سپید شمس لنگرودی هم زیبا بود
ممنونم

اسماعیل بابایی چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 10:22 http://fala.blogsky.com

درود بر اردیبهشت!
متاسفانه «مدار صفر درجه» رو نخونده م، اما امیدوارم روزی بخونمش و اون ماناباشید!نوشته ی شما رو هم که این جا پست نکردین، بخونم!

درود بر همه ی زیبایی ها
حتمن بخونیدش اسماعیل جان حتمن
شما که خودت صاحب قلمی نیازی به نقد‌و نظر کج و کوله ی من نداری برادر

مژگان چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 13:10 http://cinemazendegi.blogsky.com/

+ منم فرا رسیدن اردیبهشتُ به شما تبریک می گم.
+ امیدوارم تا با هم بهترین لحظه ها رُ بسازیدُ از وجود هم دیگه لذت ببرید. :-))

سپاس مژگان خانم
درود بر شما بنده هم خاستار بهترین ها هستم برای شما

کیهان یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 11:30 http://mkihan.blogfa.com

دورد
بنظرم هیچ کدام از کتابهای احمد محمود نتوانستند به پای همسایه ها برسند!
مرسی ......
امشب دلم می خواد تا فردا می ...
ای ای ای
هوشمند عقیلی...
شادی ات روز افزون

به به آقا کیهان
:) خرستدم از حضورت
همسایه ها زیباست و آغاز کار محمود خودش در گفتگو با لیلی گلستان میگه همسایه ها رو با ذوق و قریحه نوشتم امّا مدار... رو با تکنیک نویسندگی و ذوق به نظرم هر کدام غز نوشته های محمود زیبایی های خاص خودش رو داره استعاراتی که در مدار هست در هیچکدام از آثارش نیست.
بله ترانه ی با صدای آرام بخش همشمند عقیلی
خیلی ها باهاش خاطره دارند
لطف داری شما

مولود امامی چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 09:39

پاینده باشید

قربان شما
ممنونم:)

دل سوختگان سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 11:55 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

و باز بهار و بهاران . . .
و باز اردی بهشت روزگاران . . .

هر چند بهار زیباست و فصل شکفتنهاست .. اما حقیر پاییزان را می پسندم و شیدای آن می شوم . . .

امید که همواره دلائل شادی استاد عزیزم محمد رضا جان ممکن و فراهم باشد و شادی مهربان دوست خوبمان ، شادی همه ی ماست . . .
شاد و تندرست باشی مهربان دوست . . .
انشاا... .

ارادت دارم آقا بهرام
هر فصلی که دل آرام گیرد و قرار، آن فصل بهترین است.

افشین پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 19:45 http://dake90.mihanblog.com

سلام تبادل می کنین

پاسختون رو دادم
من لینک هیچ وبلاگی رو در وبلاگم نمی گذارم
شما اگر می خاید لینک وبلاگ بنده رو بگذارید خرسند میشم

الهه تاجیک زاده شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 04:23 http://elahe131353.blogsky.com

سلام و عرض ادب استاد
خوبین؟
دلم برای اینجا تنگ شده بود...
ضمنا باقی داستان چی شد؟ نوشتید؟
پ ن:
من تازه از غار برگشتم و هیچی نمیدونم

سلام
عرض ارادت خانم تاجیک زاده
بله داستان تراژدی رو می فرمایید
بله تمام شد منتها دیگه بقیشو در وبلاگ نگذاشتم
ضمن اینکه اصلن قصد نداشتم داستان دیگری رو هم بگذارم امّا این یکی که الان هست به فراخور مقاله لازم بود.
شما حضورتون خیلی کم شده. امید که در دنیای غیر مجازی مشغول فعالیت های مثبت باشید‌مثل همیشه

الهه تاجیک زاده پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 13:53 http://elahe131353.blogsky.com

سلام و درود همیشگی
موفق باشین.
اتفاقا من هم چند وقته تمرکزم روی داستانه(فکر کنم بزاتون نوشته بودم)
و البته که هنوز تا داستان نویس زبده شدن فاصله ی بسیار دارم،،،
در اینستا و تلگرام گاهی هستم و گاهی نیستم.
فعلا امسال دوتا اتفاق خوبتر افتاده برامون:
قبولی آلاله در دانشگاه و قبولی پسرم در مدرسه نمونه.
یک نمونه از داستان نوجوانانه رو به زودی براتون می فرستم، نظرتون رو بفرمایید.
امیدوارم زودتر بفرستم چون الآن با گوشی نمی تونم ارسال کنم

سلام
موفق باشی الاهه خانم
چه خبرهای خوبی به به
منتظرم با کمال میل می خانمشون

عبور از من شنبه 18 تیر 1401 ساعت 12:29 http://Elahe131353.blogsmy.com

یاد ایام...
در بازخوانی ها به چها که نرسیدم...
یادش به خیر دوره های ♡☆داستان☆♡ نویسی رازی
اما ☆♡شعر♡☆ ما رو رها نکرد...



برقرار باشین استاد38593

بله
بازخانی هر چیز دنیایی از خاطرات را عیان می‌کند
ما را داستان رها نکرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد